maandag 18 februari 2008

veel te lang geleden...

Ik beken, ik ben geen super talent in het onderhouden van mijn blog of website... maar na de semesteriƫle examens aan de unief & het feestgedruis tijdens de knotsgekke carnavalsdagen in Aalst is het tijd om aan de goede voornemens te beginnen :-)

Carnaval was formidabel. Twee jaar geleden liep ik voor het eerst de zondags-& maandagsstoet met een Carnavalgroep en na een sabbatjaar (lees kijkend vanop de tribune) was het tijd om die ervaring nog eens over te doen.

In december ging ik met de middelgrote groep Krejeis mee op buitenstoet in Nancy. We waren er werkelijk uitgeregend maar ik had me er zodanig goed geamuseerd dat ik nog wel eens wou meedoen aan de Aalsterse Carnavalsstoet wat ik dan ook met zoveel woorden aan de groepsleden heb laten weten. Enja, van het ene kwam het andere...



Geen opmerkingen: